woensdag 4 november 2015

Duizend kleurtjes

Binnenkort foto's van mijn nieuwe projectje. Een kleurig rokje met wol van Mille Colori. Zo vrolijk, zoet, zacht... geweldig!


Ondertussen volg ik hier ook een beginnerscursus breien en dat is hartstikke leuk! Ik herken de kramp in mijn schouders van toen ik met haken begon. Dat wordt vast beter. Ondertussen verlekker ik me in de winkel en online al helemaal aan al het moois wat er te breien valt. Dat wordt nog lastig kiezen straks voor een eerste projectje.

Groetjes, veel handwerkplezier.

2 opmerkingen:

  1. Ah je hebt ze al gekocht zie ik! Ben benieuwd hoor ;)
    Groetjes Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Nienke,

      Ja, sterker nog - het rokje is bijna klaar! Ik heb vanavond met mijn moeder met de boormachine staan stoeien om een koordje te draaien. Morgen er even doorheen rijgen en dan nog foto's maken. Dit weekend wil ik 't namelijk kado gaan geven.

      Nog bedankt voor de fijne inspiratie. Past jouw dochtertje al in het rokje?

      Ik ga er misschien nog wel eentje maken. Heb nog een halve bol over... Eentje erbij bestellen is leuker dan een halve bol laten liggen. :)

      Verwijderen