dinsdag 8 december 2015

Winterproject


Na alle haakwerkjes voor anderen (allemaal lieve mensen hoor!), had ik even een aantal weken geen haakzin meer. Lekker tijdschriften lezen, televisie kíjken in plaats van luisteren, plannen maken, enzovoort.

Toen begon het weer te jeuken. Ik had voor mijn verjaardag mooi Sunkissed garen van Scheepjeswol gekregen en ik ben begonnen met de welbekende rippledeken. Dat haakt heerlijk weg - en het ziet er nu al zo tof uit. Helemaal naar mijn zin; deze deken wordt voor mijzelf.

Laat de winter maar komen! Lang en koud, dan kan ik veel haken.

7 opmerkingen:

  1. Dat ziet er inderdaad mooi uit! Zo'n rippledeken staat ook nog op mijn lijstje ;)
    Mooie kleurtjes heb je gekozen.
    Groetjes Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Het ripplepatroon haakt inderdaad lekker weg. Al kom ik nooit goed uit met opzetten - ook deze keer niet. Weer steken over - nou, die verdoezel ik wel. :) En ik weet nu ook al dat ik aan het einde van de deken het patroon helemaal zat ben. Daarom is het ook zo leuk om de verschillende haakpatronen af te wisselen!

      Groetjes, ik ga nog even op jouw blog neuzen. Past je dochter al in het Mille Colori rokje?

      Karin

      Verwijderen
    2. Ik heb het patroon nog nooit gehaakt, maar zo te lezen moet ik me daar wel even in verdiepen! Je moet inderdaad wat afwisselen, zo ben ik nu al een tijdje bezig met een deken en daar heb ik soms schoon genoeg van. Dus af en toe iets kleins tussen door.

      Mijn dochter past het rokje nog niet! Zal het net voor de kerst nog eens passen, misschien past het dan ;)
      Leuk dat je even komt neuzen!!

      Nienke

      Verwijderen
  2. Dat snap ik helemaal! De deken ziet er inderdaad nu al gezellig uit! Geniet ervan :-)
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi zeg! Ik heb een tijdje geleden ook een gemaakt. Vond het heel makkelijk en fijn haken. Je kleuren zijn prachtig! Leuk dat je meedoet met Link Your Stuff trouwens :-)
    Groetjes, Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Annemarie, leuk dat je hier reageert! Bedankt voor het aanbieden van de LYS. Het is elke week weer leuk om te kijken wat iedereen bedenkt en natuurlijk ook om zo nu en dan mijn eigen werk met de wereld te delen. Deze deken zal nog wel wat weken kosten.

      Groetjes en tot ziens op het web,
      Karin

      Verwijderen